Preču piegāde un atgriešana

BEZMAKSAS - preču saņemšana mūsu veikalā KIDO Cēsīs, Raiņa ielā 26/28, t/c GLOBUSS. 
Darba laiks: darba dienās 9:00-19:00, sestdienās 9:00-16:00, svētdienās 10:00-14:00. Veikala darba laiks var mainīties, ņemot vērā valstī noteiktos tirdzniecības ierobežojumus.
Kontakttālrunis: 23661060.

BEZMAKSAS - preču saņemšana mūsu veikalā KIDO Siguldā, Strēlnieku ielā 2, t/c ŠOKOLĀDE.
Darba laiks: darba dienās 10:00-20:00, sestdienās, svētdienās 10:00-20:00. Veikala darba laiks var mainīties, ņemot vērā valstī noteiktos tirdzniecības ierobežojumus.
Kontakttālrunis: 23372211.

BEZMAKSAS piegāde visiem pasūtījumiem virs 75 EUR, gan ar kurjeru, gan uz pakomātiem.

BEZMAKSAS Cēsīs un Cēsu apkārtnē pirkumiem virs 75 EUR. Preces varam piegādāt 1-2 darba dienu laikā  no pasūtījuma izdarīšanas brīža, ja pasūtītā prece ir pieejama noliktavā. Preču piegādes laiks ir darba dienās no 10:00 līdz 18:00, bet, iepriekš vienojoties, varam noteikt arī citu piegādes laiku. Piegādes termiņu izmaiņas gadījumā mēs ar Jums sazināsimies, lai vienotos par citu piegādes laiku.

BEZMAKSAS Siguldā un Siguldas apkārtnē pirkumiem virs 75 EUR. Preces varam piegādāt 1-2 reizes nedēļā, ja pasūtītā prece ir pieejama noliktavā. Preču piegādes laiks ir darba dienās no 10:00 līdz 18:00, bet, iepriekš vienojoties, varam noteikt arī citu piegādes laiku. Piegādes termiņu izmaiņas gadījumā mēs ar Jums sazināsimies, lai vienotos par citu piegādes laiku.
Nepiegādājam preci uz vietām, kur transporta līdzekļiem apstāties aizliegts vai stāvvieta ir par maksu. Lūdzam iepriekš par to brīdināt, norādot tuvāko vietu, kur drīkst apstāties. 

Pakomāti
Preču piegāde uz Omniva pakomātiem. Preces varam izsūtīt 1 - 5 darba dienu laikā  no pasūtījuma izdarīšanas brīža, ja pasūtītā prece ir pieejama noliktavā. 
Preču piegāde uz DPD pakomātiem. Preces varam izsūtīt 1 - 5 darba dienu laikā  no pasūtījuma izdarīšanas brīža, ja pasūtītā prece ir pieejama noliktavā.  

Preču piegāde ar kurjeru
Piegāde 2-5 darbadienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas.
Piegāde neparedz iekraušanas-izkraušanas, preču uznešanas, kā arī izstrādājuma montāžas un demonstrēšanas darbus!
Kurjers nodrošina preču piegādi  tikai līdz Jūsu mājas (daudzdzīvokļu mājas) ārdurvīm. Pasūtot lielgabarīta vai preces svarā virs 20 kg iesakām būt gataviem pašiem veikt preces uznešanu vai vienoties par palīdzību ar kurjeru. Tas var būt maksas pakalpojums. 
Saņemot preci, pircējam ir pienākums pārliecināties, ka tā atbilst pasūtītajai,  kā arī vizuāli novērtēt preces ārējo izskatu un iepakojumu. Parakstot pavadzīmi, pavadlapu vai citādi apstiprinot preces saņemšanu, pircējs apliecina, ka saņēmis pasūtītajai atbilstošu preci apmierinošas kvalitātes iepakojumā. 
Ja tiek piegādāta pasūtītajai neatbilstoša prece vai tiek atklāti iepakojuma vai preces vizuālie defekti, pircējam ir pienākums kurjera klātbūtnē izteikt savas pretenzijas rakstiskā formā, bojājumu vietas nofotografēt un pēc iespējas ātrāk informēt par šo faktu pārdevēju.

Preču atgriešana
Vēlies atgriezt vai samainīt preci?
Saskaņā ar Latvijas Republikas MK 20.05.2014. noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” Tev ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā pēc preču saņemšanas, neminot iemeslu, atkāpties no līguma un atgriezt interneta veikalā iegādāto. Atkarībā no radušās situācijas, Tev ir tiesības uz naudas atmaksu, preces nomaiņu, un/vai kompensāciju, atbilstoši situācijai.  Veicot preces atgriešanu, lūdzam ņemt vērā, ka prece nedrīkst būt bojāta, lietota un tās izskats nedrīkst būt būtiski mainīts Ja atgriežamā prece atbilst minētajām prasībām, MGU SIA veic naudas atmaksu ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preces atgriešanas formas saņemšanas. Izdevumus par preču atgriešanu sedz pircējs.
 
Nodrošinām ērtu un ātru preču atgriešanu vai apmaiņu
  • Nodrošinām iespēju atgriezt vai arī samainīt iegādātās preces, izmantojot platformu atgriesana.omniva.lv 
  • Ja vēlies atgriezt vai samainīt iegādāto preci, vari to izdarīt 14 dienu laikā no pirkuma  saņemšanas dienas      
  • Nauda tiks atmaksāta vēlākais 14 dienu laikā, no preces atgriešanas formas iesniegšanas brīža portālā atgriesana.omniva.lv
Naudas atmaksas veidi
  • Pārskaitījums uz bankas kontu, no kura veikts pirkums
  • Veikala kupons
  • Apmaiņa pret citu preci
 Kas jādara?   
1.  Aizpildi preču atgriešanas formu platformā atgriesana.omniva.lv https://atgriesana.omniva.lv/veikali/kido
2.  Pēc  atgriešanas formas aizpildīšanas uz Jūsu norādīto tālruni un e-pastu tiks nosūtīta informācija ar sūtījuma atgriešanas kodu un tālāko. 
3.  Dodieties uz tuvāko Omniva pakomātu, ekrānā izvēlieties “Sūtīt sūtījumu”à “Sūtījums ar iepriekš sagatavotu adrešu karti”, ievadiet sūtījuma atgriešanas kodu un sekojiet tālākajiem norādījumiem ekrānā. 
4.  Lūdzam ņemt vērā, ka preci atgriezt  ar pakomāta starpniecību iespējams, ja sūtījuma iepakojuma izmērs nav lielāks par 38 x 64 x 39cm un tā max svars nepārsniedz 30kg.